dancing in the moonlight

Hallu käraste bloggare och ännu kärare bloggläsare! :D
Lgt md er idag? Här är dt bara bra, tackar som frågar! haha :p

Dagens:
skolan - jag och elaine var mkt effektiva och lämnade in vårt no arbete! :D
stan md julia, handii, emma, nellie, amanda och zlapizza liite :p dt var mkt både kul och givande, som vanligt ;)) tackar så mkt för dagen :d
fast så kom dt ett gäng blatte killar som gick i 7an (-.-) som förföljde oss genom HEEELA stan... så försökte vi gömma oss på kicks, jc och åhléns, vilket inte hjälpte :(( men vi tog oss ur situationen md ytligare skador!
nää, skoja bara, inga skador :D
Nu sitter jag här och funderar på mitt gymnasieval... att gå estet på rönne elr entreprenör på jb, dt är frågan!
Jag har dessutom np i matte på torsdag... dock bara första delen... sen på tisdag kmr muntligt np i matte! HJÄLP! :O

Men nu ska jag gå och duscha, ha dt bäst och ta hand om er alla
pussar♥


Kommentarer



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0