fredag

...och jag har kanske typ utegångsförbud... -.- *suuuck*
Vi får väl se om mamma kanske ädrar sig och isf ska jag kanske till handii elr nelliepellie :p får väl se hur dt blir :)
Måste bara säg att idag på lunchen gick vi till bibblan (8-|) och utfyllde ett av mina behov, nämligen att låna den första boken i twilight serien Om jag kunde drömma! yeey :D

Fett lång kö på dom böckerna så jag fick ta den på snabblån vilket betyder att jag har 442 underbara sidor att läsa på en vecka, men detta klarar jag! :D
Nu ska jag nog sätta mig och läsa lite, hehe

pussar♥


Kommentarer
? michelle

du HAR en beachbody, älskling:D:D<33 och jag ser gärna twilight med dig, känner mig extremt ensam om att inte ha sett den än x)

2009-04-19 @ 20:23:40
URL: http://michibelle.blogg.se/



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0