tisdag och lov

usch! Idag sov jag till typ halv 3... :s
fy för! hemsk känsla!
Nu har jag precis ätit frukost och emma va här ett litet tag medan hon väntade på bussen :)) hon är för söt!

Idag blir dt väl till att städa lite i lägenheten och handla lite mat, sen ska jag nog va md handii o julia ikv :D wiie
vet inte om dt kanske va idag vi skulle grilla md en massa folk elr om dt va imorgon... hmm... kanske bäst att ta reda på xp fast jag hoppas dt blir imorgon för dt e inte så fint väder just nu :( trååk
Ajja, vem behöver fint väder när man ska städa?

Nu ska jag slänga mig in i duschen så dt blir ngt av dagen som jag redan sovit bort.
Hoppas ni får en bättre dag än mig♥


Kommentarer



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0