VÅREN ÄR HÄR, AND THIS TIME TO STAY! :D

TJENIXEN :D

Idag vare skola och dt gick bra (Y)
Efter skolan gick jag md michelle och julia till graffiti och tog oss en fika, sen gick julia på utvecklingssamtal medans jag och michelle köpte godis och satte oss på en brygga i ån och snackade :D mkt myys!
Så kom 4 rögle spelare och satte sig på en bänk bakom oss så satt vi där och snegla på dom lite i smyg och när dom gick så sprang vi efter dom hahaha xd michelle ville ha ett foto och här har vi resultatet:
 en modig michelle, en liten cam abbot och 3 lite off rögle spelare vars namn jag inte kan :D

Efter vårt lilla möte md dessa "kändisar" satte vi oss igen och så kom julia igen. Sen cyklade hon hem och jag och michelle gick till henne och snackade m.m.
Framåt kvällen gick vi ut md hennes ljuvligt söta hundar, popcorn och pucken en runda och sen gick jag hem.
Tack för dagen hörrni!♥

 jag, michelle&julia

Kommentarer
? michelle

tack själv gumman, supermysigt!<33

2009-04-02 @ 09:10:38
URL: http://michibelle.blogg.se/



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0