CHING CHONG

Ikväll bestämde jag mig för att följa min kultur så jag tog lite fotton som en påminnelse var jag kommer ifrån.
Ja, jag är asiat.
Nej, jag är inte kines.
Nej, jag äter inte fritterad kyckling och vårrullar varje dag.
Och nej jag brukar inte plocka ris.

Och för er som undrar så kommer min pappa från japan/fillipinerna och min mamma är helsvensk.
Jag hoppas detta gav er svar på några frågor och om ni har några fler så svarar jag gladligen :D
Nu tjatar min mamma om att klockan är över halv 2 och att det är dags att stänga datan så ni får väl se en eller två bilder på mig från min kultur-kväll;




now I shall go to sleep.
Puss och slick♥


Kommentarer
? emma

tack för din röst tjejen

2009-08-04 @ 10:02:58
URL: http://emmia.blogg.se/
? Linnea

Sv; Tack så mycket :) Jo det klart vi kan!

2009-08-04 @ 11:07:20
URL: http://linneasambor.blogg.se/



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0