DATORJAKT!

Nu till dagens bestyr!
Idag har jag varit i skolan. Vi hade datorjakt... vilket betyder att vi sprang runt och fick svara på frågor om vår dator som vi får imorgon (YEEEEY :D:D:D) och fick ledtrådar som till sist ledde till ett avtal om datorn.
Så dagen har bestått av; yrande runt i tingshuset och sen slappande i en soffa i väntan på avtalspapprena i typ 2 timmar -.-
Men efter det, vid 11:30, slutade vi :D
Då följde jag med Pizza till Rönne för hon ska kanske byta till samhälle... DISSARE! Hur kan man dissa Herman och pyret...?! :O
Nu sitter jag bara här i soffan och väntar på att Amanda och Handii ska sluta.
Ska dock gå och kolla om vi har morötter för det blev jag helt plötsligt väldigt sugen på o.O
Hej så länge♥

Kommentarer



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0