FRIDAY

Goddag! :)
Idag vaknade jag vid 11 kanske?
Är fortfarande lika förkyld, har ont i halsen och börjar nog få hosta också och vi hade brännboll i skolan idag så mamma tyckte inte det var någon bra idé för mig att gå till skolan idag så här sitter jag en dag till och har tråkigt!
Men som tur är har jag både Jan och Pb som också är sjuka och sitter hemma och snackar med mig på msn :D hehe
Men sen kanske kanske om jag har riktig tur så får jag åka till Handii :D yey!
Dessutom ville Amanda komma hit en sväng efter skolan och hälsa på och nu är Michelle någonstans och handlar godis (?) och fanta exotic till mig :O eller?
Så smsade jag henne och frågade; michelle, vad håller du på med? :o<3 hon bara; tar hand om min sjukling!<3
Awe älskling du är verkligen bäst!♥
Det är i alla fall ingen som kan säg att jag inte har  världens underbaraste vänner!

Btw, jag har fixat Rebeccas blogg nu, vad tycker ni? :)

Kommentarer
? michelle

:)<3 kul att få träffa dig idag gumman,känns som vi gör det för sällan nu för tiden:/ nu i höst tkr jag vi ska börja promenera igen! både för hälsans skull,och för att vi ska få ses och prata också!älskar dig<3

2009-08-28 @ 18:55:22
URL: http://michibelle.blogg.se/
? rebecca

taaaaaack baby :D skitfin! <3<3

2009-08-28 @ 22:27:18
URL: http://liivetenligtrebecca.blogg.se/



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0