LIFE'S A BITCH AND THEN YOU DIE

Idag vaknade jag hos Michelle :) Då hade den morgonpigga lilla filuren redan käkat frulle och allt sånt för längesen x) haha
Sen fick man fixa sig och ta sin sk8board och dra in till stan. Där mötte jag Amanda och Pauline som skulle till espresso house och köpa en chailatte till Pauline. Hängde på där och sen gick vi hem till mig så jag kunde byta om och fräsha till mig lite x)
Sen åkte jag med min kära moder till Gullbergs eller vad det heter där jag köpte fler permanent markers, hihu! :D Nu kan jag göra tröjor så det sprutar om det!
På vägen hem stannade vi till på McDonalds och köpte lite kränge, gott!
När vi kom hem käkade vi i ilfart och stack till Bokia. Där hittade jag en kalender (mamma tycker jag ska ha en nu när jag ska börja gymnasiet) som jag inte köpte. La dock undan den :)
Efter det kilade vi vidare till Lindex där jag köpte ett svart, blankt pennskrin som var über litet med ett L hängandes, hähä, passande! och ett guldigt glitterspray till håret x) haha låter litta töntigt kanske, men säg det när jag kommer och ni inte kan glittra ikapp med mig, vaavvaavava? ;)  8-|
Sedan spatserade vi vidare till Åhléns där jag köpte allt detta;

 vit, söt blus med rosa blommor för 65:-

 vit kofta med röda ränder och stora knappar för 75:-

 vitt och rött randigt oversize linne för 58:- + ett svart skärp med nitar för 25:-

 Ljusgrå lång oversize "väst" för 75:-

 vit, stickad "väst" för 75:-

 lååång, paisley-mönstrad typ blå/lila/svart klänning för 158:-

 rutiga overknee-strumpor för 35:-

 stickade, bruna overknee-strumpor med typ snören med bollar hängandes på sidorna för 50:-

 
och så en brun scarf som jag ska ha knuten under bysten typ för 15:-
Här får ni även se strumpor mamma köpte till mig på Lindex + glittersprayet och pennskrinet :p

När vi var klara där gick mamma hem och jag gick till koffes för att träffa folk :)
Sen hängde vi utanför där som alla andra coolingar i några timmar tills det började ösa ner då vi gick och satte oss på Lindéns en stund ist :p haha
När jag kom hem satte jag mig med en skål chokladglass med chokladsås på i mammas säng med hennes mjuka, gosiga duntäcke och kollade på Sweet home Alabama. Så bra film! Och han som spelar Jake är så himmelens, sjukligt snygg! *drägglar* hähä
Nu ska jag strax lägga mig.
Imorgon blire nog mandy pändy och sen felicia svensson på kvällen! :D wihu!
Puss&slibb♥


Kommentarer
? aaaammmanda

you are my hot bitch :)

2009-08-14 @ 02:42:34
URL: http://amandapaulineknowsbest.blogspot.com
? ♥ novembersara - det lilla extra.

har lagt till dig nu, lägger du till mig? :)

2009-08-14 @ 10:01:13
URL: http://novembersara.blogg.se/
? Sabine - Utan dina andetag

gud så fina saker :)

2009-08-14 @ 10:19:17
URL: http://enibas.blogg.se/
? nellie (:

som jag sa ;) det stavas sk8a ;) hehehe och hur har du råd med allt det där?! :O

2009-08-14 @ 16:41:58
? michelle

fina grejer,älskling!

2009-08-15 @ 15:12:55
URL: http://michibelle.blogg.se/
? Anonym

mkt fina grejer gumman :)

2009-08-16 @ 15:31:39
? emma

2009-08-16 @ 15:32:28



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0