HOS HÄNDY PÄNDY

Idag har jag spenderat min dag hos handii :) hon åker ju imorgon :'( *snyft* hur ska jag klara mig utan mitt cp barn i en hel VECKA?! o.O om någon undrar ska hon till cypern och pressa, lycka till men du kommer aldrig bli så brun som mig ;D hähähä
Ikväll kom det lite trevligt folk dit och för er som har tråkigt eller typ inget liv (som mig just nu) så slänger jag in lite bilder från dagen;


handii utmanar ödet





HAHAHAHA


Schteek...


Mohammed aka Arash before Van...


and after Van :D


W-I-M-P


den bjuder vi på, även solen har ju fläckar ;)


mycket mysigt!


lika som bär? o.O


vannibooi ;))

Det fick räcka tycker jag, I hope you enjoyed it♥

Kommentarer
? Namson

HAhahha härliga bilder :D

Speciellt den på timmes haka x)

2009-08-08 @ 19:58:06



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0