L&M


When you look me in the eyes
And tell me that you love me
Everything's alright

Sitter hos min kära vän Michelle nu :)
Kom hit vid halv 8 efter att jag hade varit och skeatat med folk på socker och sen varit med van, namson, timme och mike en liten stund.
När jag kom hit åt vi god mat som michelles mamma hade lagat tillsammans med sin kille.
Efter maten tog vi på oss skorna och gick ut, där satte vi oss på en bänk vid statsparken endast för att bli dyngsura och sen gå hem igen (Y)
Nu sitter jag här för jag har "bloggabstinens" enligt michelle :p haha
Får väl sociala mig lite. Vi ska gå ner och kolla på twilight *drägglar* och äta grönsaker med dipp. vi är nyttiga ya0 :D
Puss♥

Kommentarer
? michelle

mys att du är här:D älskar dig<3

2009-08-13 @ 01:23:42
URL: http://michibelle.blogg.se/
? ♥ novembersara - det lilla extra.

Fin blogg, ska vi följa varandra via bloglovin?

2009-08-13 @ 12:00:45
URL: http://novembersara.blogg.se/



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0