LÖRDAG OCH NY MÅNAD


Idag när jag vaknade vid 12 skulle handii redan hem. Vi var ju i karlshamn igår och träffa Jack :) Trevligt!
Idag har jag bara slöat vid datan och nu sitter jag här med hårinpackning. Kampen om fint, inte slitet och långt hår har börjat! :p Lycka till till mig säger jag bara för hur ska en plattångs-nörd som mig kunna sluta platta håret? :o aja wish me luck :d
Nu måste jag fixa mig och ta en buss till förslöv. Ska va hos Bea hela kvällen och sova där :)
Mobilen är med så smsa!
Puss♥


Kommentarer
? Anonym

VECKANS BLOGG TÄVLING

pågår just nu i min blogg och om du vill att din blogg ska växa och få mer läsare ´så anmäl dig

2009-08-02 @ 13:50:03
URL: http://emmia.blogg.se/
? nellie

köp silikondroppar, det har jag, o sen köp inte sånt billigt schampoo utan köp frisör... mitt hår e typ inte alls slitet nu bara för jag har det :D:D<3

2009-08-02 @ 19:33:42
URL: http://lifeofnellie.blogg.se/



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0