SÖNDAG 30/8

Happ, eftersom det inte gick att blogga igår så drar jag snabbt igenom min gårdag, alltså söndagen den 30:e Augusti.
Vaknade hos Emma av att hon nöp mig i tån och ropade; "VAN HAR PÅ G MED EN FJORTIS!" hahahahahahahaha du är för go!
Sen fixade vi oss lite och åkte till någon hästutrustnings affär någonstans ute typ i skogen x) haha förstår mig verkligen inte på hästvärlden... Hur kan dom liksom tycka att typ vita as tighta konstiga byxor, en konstig flärp sak med typ polokrage och kavaj utanpå är snyggt? :S och sen dessutom med stövlar (som faktiskt är helt OK!) som ingen normal människa kan gå i? Emma såg ut som om hon hade skitit på sig när hon försökte gå med dom! HAHA
Men nu ska jag sluta mobba henne och berätta vidare.
Efter det åkte vi till Flinckmans kaffé, tror jag det hette, som låg på landet bland en massa åkrar...
Konstigt place. Där fikade vi (rätt uppenbart men iaf)
och sen skjutsade dom hem mig. Tack för dagen familjen Kronkvist! :)
På kvällen "hängde" jag och Van utanför koffes (coola, vi vet!) och delade på en pizza. Sen rullade jag hem (Y)
Jaaaa, det var nog allt.
Så puss på den dagen♥


Haha, emma i bilen :)

Kommentarer
? emma

gaahh! du skojar, den bilden blir det extremt mkt hämd på ;o xd hahah riktigt kul ja :))<33 iloveu

2009-09-01 @ 20:25:59



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0