TIME TO PRETEND



Heej
Ska jag vara helt ärlig mot mig själv och alla er andra också, så mår jag inte riktigt bra... Jag känner mig lessen på något vis. Kanske beror det på ett gammalt sår som rivits upp eller beror det på dom nya såren som håller på att uppstå. Kanske beror det på både och. I don't know...

Aja, kommer ingen dagens outfit idag, har haft mjukiskläder all day long.
Vaknade hos handii och åkte till mormor och morfar. Där var vi typp typ 6 då morfar och Ia (=Maria= min moster) skulle ut och jaga så vi åkte hem.
Då stack jag till Van och va där ett tag med honom, Timme, Mike och Namson :) trevligt? yeesbox, som vanligt!
Resten av kvällen har jag slöat vid datan, bdb funkar igen! yeey!
Nu ska jag sluta skriva.
Hejdå♥

Kommentarer
? michelle

gumman,talk to me!<3

2009-08-17 @ 14:06:51
URL: http://michibelle.blogg.se/



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0