I MISS YOU


WUUUÄÄÄ! :'(

Shit vad jag saknar mitt långa hår o.O
Jag skulle helt seriöst kunna döda för att få tbx det :((
Hur kan man vara så blåst i ett huvud att man klipper av det? Kan någon förklara det för mig tack?

Anyway, idag skulle jag egentligen åkt till väla med lillebror vannibooi, men det blev inte. Åker nog imorgon ist och då följer Amanda man med ;) hihu
Jag behöver köpa massa saker, t.ex;
t-shirtar med snygga tryck
vanliga vita t-shirtar som jag kan rita egna tryck på
ett vitt linne
skor med typ rätt hög kilklack som man kan ha typ på stan och i skolan, alltså till vardags
pennor att rita på tröjor med i fler färger


and I could go on 4-ever men det ska jag inte.
Vi får väl se vad jag hittar imorgon, dessutom är jag rätt pank och ska ha pengar till både arosfortet denna veckan och malmö-festivalen nästa vecka... :/
Nu ska jag sminka mig, ska väl ut och träffa vänner sen :)
PussPuss♥


Kommentarer
? louise

skit söt blogg tjejen:)

2009-08-09 @ 23:10:11
URL: http://louiseej.blogg.se/
? louisee

tack:) allt bra?

2009-08-09 @ 23:52:52
URL: http://louiseej.blogg.se/



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0