24:E DECEMBER

Ojoj vilken dag! Förlåt för att jag inte har bloggat idag men det har varit full rulle hela dagen.
Vaknade vid 10 imorse, eller ja vaknade och vaknade... mamma väckte mig :( kom dock inte upp förrän halv 11 och då fick jag dra mig upp och duscha, fixa mig och välja kläder. Kunde inte hitta något att ha på mig, för ovanlighetens skull.. not.
När alla äntligen va klara bar det av till munka för att hämta Handii och sen vidare till mormor och morfar. Där har vi ätit gröt, kollat kalle anka, ätit bullar, kakor och tårta, kollat karl-bertil jonsson och sen ätit massa julmat. Med andra ord har vi mest ätit idag.. :] haha jag skulle kunna rulla fram och jag tror inte jag behöver äte på en vecka nu ._.
Oturligt nog tog jag även en klänning jag knappt kan andas i så fick knäppa upp den lite när vi skulle äta så mycket (a) hahaha
Vi kom typ nyss hem, blev en lång dag idag och blev en sen hemkomst för mamma, mormor och morfar skulle tvunget lösa färdigt sitt korsord -.-' haha
Men vi hade kul iaf, jag och Handii. Vi va ute i snön och byggde en missbildad snölykta som påminde väldigt mycket om det lutande tornet i Pisa, sen rullade vi stora klot nerför backen och skulle rulla upp dom igen men jag bara halkade och fick upp klotet där man inte skulle ha klotet och gjorde magplask med ansiktet ner i snön :( stackars mig...
Nu ligger jag och funderar på om jag borde sova, fast är inte så trött längre så stannar nog uppe en stund till :)
Ska kolla bdb och lite så, puss så länge♥

Kommentarer



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0