DEPPIG DAG

Vaknade i vanlig tid imorse för att gå upp och gå till skolan men så insåg jag att jag inte pallade.
Har knappt sovit efter det som hänt och jag somnade inte förrän kanske vid typ halv 6 i morse... så jag la mig ner och somnade om.
Vaknade vid 3 och hade fått en massa sms och missade samtal. Folk från klassen som var oroliga och undrade vart jag hade tagit vägen. Jag skulle aldrig lämna er, det lovar jag<3
Då blev det att rusa upp och fixa sig lite och sen springa på utvecklingssamtal med mamma.
Efter det mötte jag upp Isabel och resten av kvällen har jag spenderat tillsammans med henne. Tack för kvällen gumman, du är underbar.
Jag förstår inte hur jag ska klara mig nu på jullovet... Jag menar, nu har jag skola på dagarna, något att göra liksom och underbara vänner som man blir glad av och som går igenom samma sak som man gör själv. Men på lovet finns det inget att göra och jag kommer bara ligga i min säng och deppa ihop helt.. Fy. Jag vill inte ens tänka på det.
Och på fredag är det begravning, jag kommer gråta ut mina ögon...♥

Kommentarer
? amandasvensson

du har mig du kan va med på jullovet <3

2009-12-15 @ 23:54:17
URL: http://ammmandas.blogg.se/



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0