FÖRLÅÅÅÅÅÅT! :(

Jag trodde att jag bloggade ett inlägg igår men det försvann :S hmm..
Ajja, tjejkväll hos Emma igår med Handii, Johanna, Emma, Micca och Clara, trevligt trevligt! Tack för kvällen älsklingar :)<3
Idag vaknade vi vid halv 11 kanske? Då gick vi upp och käkade frulle och sen kom Claras pappa och hämtade mig, Micca och Clara så åkte vi hem.
Väl hemma tog jag en dusch, fixade mig lite och gick ut på stan med mamma, Hannah och Tom. Köpte en vanlig svart långärmad tröja med ryggurringning på Åhléns, rea nu ju ;p
Efter det träffade jag van så käkade vi lite på Lindéns och sen gick vi hem till honom. Där har jag spenderat resten av min dag och kom precis hem.
Ska äta lite nu, puss så länge♥

Kommentarer



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0