GODKVÄLL

Stack ju ut med Nellie innan. Först träffade vi Amanda och Pauline så gick vi och åt pommes utanför ica. Sen gick vi och mötte Isabel och senare kom även Cindy. Det hela slutade med att vi hamnade i något man nog skulle kunna kalla för ett "snöbolls-krig" i statsparken. Haha...
När jag kom hem åt jag pizza med min kära familj och min syster kille Tom. Trevligt trevligt.
Efter maten satte jag mig och sökte jobb på donken till sommaren. Eller kanske extrajobb.. vi får väl se vad det blir.
Sen följde jag med min kära moder ut i snön ett tag. Vi gick runt i tanternas park och tog bilder som hon ska skicka i väg till Australien :D haha vi ska nog åka dit i någon månad sen till sommaren, så får vi se om vi kommer tillbaka, haha nejmen vi kommer tillbaka... förhoppningsvis...
Men nu ska jag kolla på Sex and the city filmen!
Puss♥


Love it!

Kommentarer



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0