JAG FÅR PANIK

Här ligger jag och tänker att jag inte vill att tiden ska gå. Jag vill inte att det snart ska vara en hel vecka sen Jan försvann... Jag får panik och ångest när jag tänker på att det inte heller finns något någon kan göra åt saken. Ingen kan ju stanna tiden.
Jag kan bara leva vidare och låta det bli fler och fler dagar sen han försvann. Inte ens om jag skulle dö skulle det sluta bli fler och fler dagar, bara det att jag inte skulle märka av det.
Nej, såhär kan jag inte ligga och tänka när jag egentligen borde sova?
Btw, looov efter imorgon ju, det har jag helt glömt bort.. inte ens det känns roligt.
Fy, jag ska sluta va så deprimerad nu och sova lite.
Godnatt kära bloggläsare♥


Vi lever för dig nu..♥

Kommentarer
? michelle

älskling, känner du att du vill prata så finns jag här. antingen om du vill prata om jan, eller bara om någonting annat för att få något att att tänka på för stunden. jag älskar dig <3

2009-12-19 @ 14:12:21
URL: http://michibelle.blogg.se/



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0