MÅNDAG

Nu har det gått två dagar... redan.

Idag gick jag upp extra tidigt och gick till skolan redan vid kvart i 8. Skolan idag var hemsk. Alla grät och det var så mörkt.
När jag kom in i tingssalen och fick syn på alla blommor, gröna klubbor, dom fina texterna i minnesboken och fotot på Jan fick jag verkligen anstränga mig för att tårarna inte skulle rinna nerför mina kinder. Det blev inte heller bättre när dom satte igång sån über sorglig musik...
Vid lunch gick hela Pyret i samlad trupp med dystra steg till matsalen och åt tillsammans.
Efter skolan gick jag, Erica och Isabel till källan där dom spelade Jans spotify spellista<3
Sen satte dom igång videon i mitt förra inlägg. Det var droppen. Jag brast ut i hejdlös gråt. Du var så söt med din halva framtand och allt. Kommer du ihåg när du bet på en burk så den gick av? Haha och kommer du ihåg som jag tjatade på dig att du skulle fixa den, men det gjorde du visst aldrig.
Jag såg att du hade ditt armband på bilderna, det duvet som du alltid satt och luktade på för att det luktade tvål/schampoo :)
Efter källan gick jag hem, satte mig och började gråta i soffan och insåg att jag inte kan vara ensam utan att totalt bryta ihop så mamma hämtade mig och så åkte vi till Väla. Orkade inte kolla och kände inte för att handla så det blev lite nödvändigheter som en mascara, ett solpuder, en helt vanlig grå tjocktröja och 10 gröna klubbor.
När jag kom hem stack jag ut och nu har jag precis duschat.
Ligger och lyssnar på en underbar låt från Jans spellista och känner hur tårarna börjar bränna i ögonen igen...
Jag förstår inte hur jag ska kunna leva ett helt liv utan dig


Kommentarer



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0