SEEG

Igår mötte jag upp Isabel och Erica på torget och så tog vi bussen hem till Erica tillsammans. När vi kom dit fixade vi oss lite och sen stack vi till en lokal där vi skulle ha en liten klass"fest", fast det var mer än halv klassen som inte kom :(
Men äh, dom får skylla sig själva. Jag hade iaf rätt kul :)
Jag skulle ju egentligen sovit hos Erica sen, fast det blev lite komplikationer för hon blev sur på en person och smet ut genom fönstret på toan :O hahaha så jag fick sova hos Amanda ist, det tackar vi för :D
Imorse vaknade vi vid 8 för hon och hennes familj skulle åka till Danmark så dom skjutsade hem mig.
Nu har jag ätit frukost och ligger halv död i min säng. Jag gick upp 8 en lördag morgon!! Fattar ni det? :O haha
Ska nog sova lite nu, är jäääättteeeee trött.. och mamma bara tjatar om att jag ska städa mitt rum, glöm!
Jag ska sova.
Puss♥


Jag älskar oss :)

Kommentarer
? Erica

Jag fattar inte vad jag tänkte med, varför liksom inte bara ta mina saker säga till dig att jag vill gå nej då, då ska jag smita ut genomfönstret på toaletten haha xD

Jag älskar också oss:)

2009-12-05 @ 13:03:59



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0