SUNDAY BLOODY SUNDAY

Nog att jag inte hatar söndagar.
Liksom, idag ska jag till mormor och morfar (yeey) och imorgon är det skola igen. Jag vill verkligen verkligen verkligen inte tillbaka till skolan :O
Och inte nog med detta, utan ovanpå allt ska jag behöva gå till tandläkaren efter skolan också imorgon... jag hatar tandläkaren mer än något annat. Helt seriöst, tandläkaren är det värsta jag vet.
Men men, ska väl inte vara så negativ, fast det känns svårt då det är söndag.
För tillfället sitter jag iaf och sminkar mig och ska snart kila iväg och hämta lite frukost.
Måste fortsätta nu så jag blir klar någon gång, pusspuss♥

Kommentarer
? Christoffer

okej vad bra :)

Jo min med har varit riktigt trevligt :d

2009-12-06 @ 14:27:49
URL: http://cityboys.blogg.se/
? juliet

Sv: tycker du? :D

Tack linneah :)<3

2009-12-06 @ 15:59:14
URL: http://juliiasblogg.blogg.se/



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0