SVAR PÅ ERA FRÅGOR!

blev inte så många frågor denna gången... tråkisar ;(



Postat av Anonym: Om du fick göra något ogjort i ditt liv, vad skulle det vara?
Svar: Ojdå, det hade nog varit lite olika saker... men jag måste säga att det nog skulle vara en sak som hände i sommras. På midsommarafton närmare bestämt.

Postat av Anonym: vad önskar du dig mest av allt?
Svar: world peace... haha nejmen ehm... det kan man väl inte svara på eller? :p Det finns ju så mycket olika saker man kan önska sig, men kanske just nu att få åka till Thailand med Handii i vinter? :)

Postat av Michelle: Vad är ditt favorit pålägg?:D
Svar: Haha, ehm när jag äter mackor så har jag för det mesta bara smör på dom. Är inte så mycket för pålägg men guldkorn mackor med majonäs, sallad och tomat är riktigt gott! ;)

Postat av n e l l y♥: vad skulle vara det första du gjorde om du vann en miljon?
Svar: Oj vilka frågor ni ställer! :O Men typ ta med min mamma och åka jorden runt? :)

Postat av Tess: Tillhör du någon religion? Om isåfall, varför? :D
Svar: Japp, jag är ett Jehovas Vittne. Japp, ni läste rätt haha ;)
Och varför..? Hmm... min mamma blev det när jag va en liten rackarunge och nu fortsätter jag för att jag vill det själv :)

Postat av Malin:
hur länge har du bloggat?
varför började du blogga?
favorit blogg?
vad önskar du dig i julklapp?
vilken årstid gillar du mest?
Svar:
Många frågor och det gillar vi! :)
Jag vet faktiskt inte riktigt hur länge jag har bloggat, men seriöst bloggande på den här bloggen är nog snart ett år. Har haft kanske två bloggar innan denna men det va sånna jag bara uppdaterade en gång i veckan kanske, haha!
Varför? Jadu, bra fråga.. nejmen, jag älskar att skriva. Det är världens härligaste känsla att bara få sätta sig och skriva av sig! Och sen är det ju självklart roligt när man får bra feedback från folk som tycker att ens blogg är väldigt underhållande o.s.v :)
Favoritblogg kan jag tyvärr inte säga för jag har många som jag tycker om att läsa.
Jag firar inte jul :]
S O M M A R<3 lätt!

Postat av: Wari-I'm ME that's true..
Vad heter din barndoms vän?^^
Vad hatar du mest av jorden?^^
4 ord som du kan förklara hur du är som en vän?
Svar: Min barndomsvän? Vilken menar du? Eller menar du bara en barndomsvän som jag fortfarande umgås med? Isf får jag nog säga Nellie :)
Vad jag hatar mest på jorden? Hmm... kanske att folk måste döda varann hit och dit ist för att bara hålla sams?
Jadu, jag vet inte riktigt, är kanske helt ute och cyklar nu men typ rolig, retsam, ärlig och snäll? :) haha

Postat av ellinor: har du bloglovin' ? :)
Svar: Yeezz det har jag, så ni kan gärna lägga till mig där? :) haha

Postat av emma: vilket är ditt favoritplagg?
Svar: Hmm... svår fråga, den kan jag nog inte svara på o.O

Postat av Fia: hur lång är du?
Svar: Jag vet faktiskt inte riktigt, men kanske 1.67? max...

Postat av Jonna: vad önskar du dig i julklapp då? =)
Svar: Inget, jag får inga julklappar då vi inte firar jul :) Tyck inte synd om mig för jag har inte firat jul sen jag var typ 2 så jag kommer ändå inte ihåg, och ni vet vad man brukar säga; det man inte vet har man inte ont av ;) hihi

Postat av nellie<3: hehe, nu tänkte ja komma på nåt roligt men kom inte på nåt... vad är ditt bästa minne med mig? :D
Svar: Öh... haha shit det är så många :O men kanske en av alla gånger vi har badat på sommarsol tills vi såg ut som russin? Eller när vi byggde pulkor till Tuva-Lisa och Tuva-Lisa och åkte med dom i pulkabacken? Eller den gången jag fick damp på en kille i pulkabacken och kastade en flaska på han? xd hahaha NEJ! NU VET JAG! När du hade lagt en kudde på stolen så jag trodde dynan var där och trampade på den och fick den pinnen rakt upp mellan benen, HAHA you're evil Bente-Bent :D<3

Postat av Anonym: är du kär?
Svar: nope :]

Postat av rebecca: din favoritblogg, både känd och inte känd ;p<3
Svar: hmm... innan fick jag nog säga Dessies men den har blivit så tråkig på sistonne, precis som paows så nej jag väljer nog Kenzas. Hon är rolig och jag blir alltid glad av att läsa den! :)
Min favoritblogg som inte är känd.. hmm din? ;) haha nejmen alla mina underbara vänners är lika bra! :D

Postat av Anonym: och i vem?
Svar: Haha jag är fortfarande inte kär :]

*Pust* det var nog alla tror jag.. men ska dubbelkolla så jag fick med allt :)♥

Kommentarer



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0