TRÖTT, TRÖTTARE, TRÖTTAST

Heter det tröttare och tröttast? :S whatever..

Skolan idag, idrott hela eftermiddagen. Det var faktiskt kul, vi spelade badminton och jag tror jag sträckte min rumpa (haha?) kan man ens det? ._. Jag har iaf väldigt ont i den när jag ska gå och så x) hahaha
Efter skolan gick jag och kollade på Isabel och Erica när dom fikade på Grafitti och sen pallrade jag mig hemåt.
Nu ligger jag och väntar på att Julia ska komma och sen ska jag nog ut en stund ikväll.
Egentligen pallar jag inget alls idag för jag är så sjukt trött nu, men har ju bestämt så.
Men ska nog ta en liten powernap nu!
Puss♥

Kommentarer
? amandasvensson

kan inte vi va imorgon? :)<3

2009-12-09 @ 21:26:18
URL: http://ammmandas.blogg.se/



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0