VARFÖR ÄR JAG VAKEN?!

Bra fråga med tanke på att jag ska upp tidigt imorgon, liksom redan klockan 10!! Shit! :O hahaha okej... tidigt för att vara mig då ;)
Nejmen, för tillfället sitter jag i min säng och lyssnar på All star och typ kollar bloggar och snackar med Handii på msn. Hon säger att hon är en mycket generös kvinna... *host* haha
Nu kanske ni undrar varför jag ska upp så himmelens tidigt imorgon och det ska jag berätta för er. Jag ska nämligen hjälpa min kära moder med att färga marsipan för hon ska baka prinsesstårta. Och sen måste jag liksom duscha, fixa mig och välja kläder och det tar ett tag om man heter Linneah Dano som dom flesta av mina kära vänner vet (a) haha
Meeen liksom, man ska ju leva med sitt utseende varje dag så varför inte lägga ner lite extra tid på det? Man känner sig ju bättre om man själv är nöjd med hur man ser ut, det gör jag iaf :)
Men nu ska jag inte yra mer i detta inlägget utan fortsätta kolla bloggar!
Pusspuss♥

Kommentarer



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0