WHEN I'M WITH YOU

*gäsp*... jag är tröööött.
Mamma kom in och väckte mig vid halv 2. Fick vara duktig och pallra mig upp tidigt idag ju ;) haha
Nu har jag käkat frulle och njuter av att bara kunna ligga kvar och chilla i sängen i ett ny städat rum *nöjd* hehe
Ligger och lyssnar på When I'm with you som påminner om min lilla Jan :( Men ändå vill jag inte stänga av för den är så fin och så tänker jag på den delen i en av filmerna till Jan på youtube där han ligger i en soffa och skrattar. Så söt :)
Men nu ska jag nog fixa mig lite så jag kan sticka ut. Nellie skulle kanske komma in till stan idag och sen ska jag kanske till Handii ikväll. Har inte varit med henne på säkert typ en månad om inte mer.
Men vi hörs later, puss♥

Kommentarer



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0