FRIDAY I'M IN LOVE


Hellu kära vänner!
I'm back! I know you've missed me ;)
Huhu imorse höll jag seriöst på att kasta ut min mobil genom fönstret så jag kunde få sova lite! Emma förlåt men shit potatiskroketter vad sur jag blev på dig! x) du ringde först 8, så svarade jag inte, sen ringde du 9 så svarade jag inte, sen ringde du 10 så svarade jag inte så ringde du igen 11 och då fick jag ju vara snäll och svara, men fy bubblan vad irriterad jag var! xp hehe dessutom bombade folk mig med sms också, är nog dags att börja stänga av mobilen när man ska sova.....
Happ, handii sov iaf här och tog bussen hem halv 2, då fixade jag mig och stack till julle-bulle :*
Vi åkte till Hbg och gick på stan :) Tack för en trevlig dag, jag älskar dig! :D<3
Dagens köp; vit t-shirt med roling stones tryck för 149:- på H&M, en blommig kjol (ska ha som klänning) för 130:- på vero moda och så ett par as fula och roliga "glasögon" (som jag och handii ska ge emma imorgon xp haha) för 49:- på Lagerhaus :))
När vi kom tbx till lilla hålan ä-holm så stack vi ut med van, timme, arash, namson och hans kära kusin (som såg lite sådär karate-läskig ut :p) och tog ett kvällsdopp på klitter :) häärligt!
Tack alla för en underbar dag!
Puss och knull mina små hjärtegull♥

Kommentarer
? Anonym

sötis =D

2009-07-29 @ 15:45:54
? Niklas

Vavavava :O nu e jag här :O nu då? blir jag öpplad nu :O

2009-08-07 @ 00:42:54



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0