Underbetald och sleden


Idag vaknade man brevid Elaine vid kvart över 7. Då var det upp och iväg. Vi började jobba halv 10 och slutade 7. Vi sålde jordgubbar utanför Maxi i Hyllinge  i denna stekande hettan... Fett jobbigt!
Och för allt slit så länge fick jag bara 250 kr! Inte alls underbetald, näädå! -.-
Aja, sen gick jag in på familia en sväng med mamma där jag köpte en vit klänning från Vila för 149:-, en ljusrosa kjol (ska ha den som klänning) på Gina Tricot för 149:- och ett par typ sneakers i en tysk skoaffär vars namn jag glömt för 149:- hehe :p
Nu i kväll har jag bara suttit här och degat. Är så fett trött!
Ska väl sova snart, men nu får ha det bäst!
PussPuss♥

Kommentarer
? elaine

haaha ;o ily bby <3

2009-07-16 @ 01:14:01



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0