4 juni

Jag är besviken på mig själv! Alla andra är typ klara med allt sitt plugg men jag har massvis kvar att göra... :( Så nu sitter jag här och plågar mig själv med matteboken för att desperat hinna göra allt jag ska för att få behålla mitt vg...
Det är så sjukt kallt dessutom så jag håller på att frysa fast i soffan :o Ska det inte vara varmt i juni? Bäst för vädret att det blir varmare till nästa vecka då vi har först niornas dag på måndag, fotbollsturnering på onsdag (kom igen team Bengan! Nu har jag lovat att dom andra grupperna kommer ligga på marken och be oss om nåd när vi är klara med dom så vi får vinna skiten för annars blir det pinsamt :p), skolavslutning på torsdag (YEEEY :D:D:D) och studentutsläpp+mellans student på fredag.
Meeen nu ska jag knipa käft och hoppa i skor och jacka och ge mig ut i snålblåsten :( buuhuuu jag fryser ju :| men vad gör man inte för sin sjuka morfar som fortfarande ligger på sjukhuset?
Puss så länge♥


Kommentarer
? michelle

gud vilken fin bild :D<33

2009-06-11 @ 07:31:54
URL: http://michibelle.blogg.se/



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0