Midsommarafton och jobb


Jaha, då var det midsommarafton i fredags och jag och handii jobbade. Vi var servitriser på ett bröllop i rammsjö :) rätt kul faktiskt!
Vi blev iaf 500 kr rikare och så hade vi rätt kul på kvällen sen också :p (vi sov där)
Nästa dag (lördag) vaknade vi och tog bussen hem, rätt döda efter fredagens upptåg. Så vi åkte till handii och somnade på hennes studtsmatta i några timmar, skönt!
På kvällen nördade vi vid datan som vanligt.
Idag skjutsade dom hem mig och sen satt jag och glodde in i datan och väntade på att någon skulle lägga upp en bild eller något x)
Emma var också här och hälsade på ett litet tag :D
Senare kom också julia och vi hade en trevlig pratstund. Mycket att snacka om ju ;o haha älskar er bägge :*
Ni ikväll sover min kära morfar över här för han ska till sjukhuset igen tiiidiiiigt imorgon bitti så mamma stängde in mig på mitt rum för morfar har nyss bivit oppererad och får absolut inte under några omständigheter bli förkyld, vilket jag är. Så jag har suttit och halvdött hela kvällen. Det är dessutom ingen som skriver till mig på msn och min mobil är så tyst att det ringer i öronen på mig... :( smsa mig? :o
Aja, får väl sova snart... ska försöka hasa mig upp ur sängen vid 11 imorgon så det blir något av dagen. Sen blir det väl stan med elaine och pizzan :)

Puss på er♥


Kommentarer
? marita

ja, vi må se hverandre igjen! :) <3

2009-06-22 @ 02:55:26
URL: http://jetaime.blogg.no
? nellie.

wih, jag tar bussen in vid 12,45 men jag antar att du sover då xd ahhaha, men jag hör av mej ;*

2009-06-22 @ 10:59:32
URL: http://lifeofnellie.blogg.se/
? Bea

Gud, så sjukt söt du är! :)

2009-06-28 @ 17:34:00
URL: http://passionated.blogg.se/
? Anonym

älskar dej linneah <3

2009-07-04 @ 17:57:49
URL: http://juliiasblogg.blogg.se/
? luddebooi

hahah rätt? kul på kvällen? den vah bäst!!! :D:D:D:D<3333 men du skrev aldrig vad som hände den kvällen ;)))<3

2009-07-10 @ 17:55:07



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0