Student 09

Fredagen bestog av att vakna hos julia och pallra sig hemåt. Sen kom handii och Johanna hit :) Sen gick jag och handii till studentutsläppet och kollade, men det va inge kul för det regnade FORTFARANDE -.-
Efter det stack vi hem till handii och var där på hennes storasyster, mellans, studentfest :) jag, handii och nellie hade rätt kul där uppe iaf ;))
Mamma hämtade mig vid halv 9 igen och sen åkte jag hem och packade och så kom emma och hämtade mig :)) sen drog vi till jan en liten stund där det fanns samma trevliga folk som kvällen innan, på ett ungefär, och sen var vi även ett litet tag hos marcus med honom, simon och oliver medans vi väntade på att hennes mamma skulle hämta oss (:
Sen följde jag med emma hem och sov där. Tack för kvällen emma, jag älskar dig!<3 och tack alla andra också ;*


Kommentarer



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0