Godnatt på er

Jahopp, i morse vaknade man av att handii kom krypandes över en... great känsla, verkligen (Y)
Sen var det upp och hoppa och sedan bar det av till skolan där jag inte har jobbat speciellt bra idag... är waay to trött för att kunna göra något och ett sommarlov hade verkligen inte suttit fel just nu! Men det är bara 17 dagar kvar, soliga I hope, så jag ska nog stå ut :p
På eftermiddagen hade jag idrott med michelle och vi spelade bl.a. fotboll. Det är faktiskt rätt kul och jag gjorde ett mål *stolt* och som vanligt fick jag bollen i huvet x) haha alltså jag tror mitt huvud har någon sorts dragningskraft för bollar för varenda idrottslektion där det finns en boll inblandad så lyckas jag få den i huvet... Det slår aldrig fel! Seriöst! Det tar ju kål på mina stackars hjärnceller :(
Efter skolan gick jag hem åt lite, snackade med min kära storasyster (vi bråkade inte för första gången på typ ett år, kändes bra :D), hjälpte henne att plocka undan lite och sen somnade jag i mammas säng (a) sov från typ halv 5 till halv 10 ungefär. Skönt fast nu kommer jag väl inte kunna sova ikväll...
Nu sitter jag här och lyssnar på denna underbara låt: http://www.youtube.com/watch?v=qQQAlqOQ878 - lyssna!
Tomorrow blir det skolan igen och sen efter kommer mormor och morfar hit igen :)) Sen ska jag prova min klänning och skorna till för att se om det blir bra till niornas middag som är på onsdag kväll! :D Det ska bli jätte trevligt och jag längtar faktiskt. Jag älskar känslan av att klä upp sig! Så kul att gå runt i en fin klänning med klackar till och känna sig fin (:
Jag ska ha min svarta (jag vet lite tråkig färg, men jaja) tyll klänning från H&M ch mina leopard mönstrade klack skor fån SkoRönne :)) Den svarta klänningen köpte jag 1. till handiis systers brölopp och 2. till julavslutningen. Men jag åkte ju till Teneriffa typ 2 dagar innan eller något så jag fik ju aldrig använt den så nu blir det den :)
Det lär ju komma bilder från middagen, det är ett löfte, så ni får se hur jag ser ut då ;p

Nu ska jag snart försöka sova, pussisar♥
 
allt som glittrar är inte guld

Kommentarer
? michelle

sv: Linneah, fy vad fint skrivet.Blir helt tårögd ju. Du är så himla fin du med, så otroligt snäll och förstående. Kan snacka om ALLT med dig, för jag vet att du kommer fatta,lyssna och bry dig. Sen är du sjukt rolig också, aldrig en tråkig stund med dig.



Du är en av de ABSOLUT bästa jag vet!<3<3<3

2009-05-26 @ 15:38:05
URL: http://michibelle.blogg.se/
? Rebecca

haha, jag får också alla bollar i huvudet på idrotten x) riktigt söt är du, och vi ska ha skit kul på niornas middag:D<33

2009-05-26 @ 22:50:32
URL: http://liivetenligtrebecca.blogg.se/



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0