091103

Goodmorning sunshines!
Hur är det idag?
Själv är det inte helt ok. Först somnade jag (otrolit nog) dock sittandes upp men sen vaknade jag vid halv 5 då min host medicin hade slutat verka. Fy bubblan vad jag hostade. Som tur är hörde min kära moder mig och kom in med en ny tablett.
Jag kind of går på tabletter nu, alvedon, panodil, bisolvon, ipren, you name it! Nejmen så många tar jag faktiskt inte x) Men jag äter ju inget annat så jag tycker minsann man kan kalla det för att jag går på tabletter ;P
Den tabletten varade dock inte så länge så nu när mamma skulle till jobbet vid 10 vaknade jag och började hosta. Så nedrigt att jag börjar hosta bara jag vaknar till lite -.- Därför valde jag att inte ens försöka somna om.

Idag klockan 10 över 3 hämtar mamma mig sen bär det av till sjukhuset. Jag är rädd :(
Emma har berättat sin historia om när hon va där för att kolla gris sjukan och det lät rätt hemskt.
Mamma skrev på lappen att vi inte kommer sitta i något väntrum så antagligen kommer samma sak hända mig idag... då kommer vi få gå in ett annat håll genom typ en tunnel och sen till ett isolerat rum och sen kommer doktorn ha sån syrgas mask på sig :| Man tror ju man ska dö när dom behandlar en på det viset :O

Men nu ska jag gå och rota fram lite halstabletter :)♥

Kommentarer



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0