BERÄTTADE JAG...

att när mamma skulle hämta mig hos Rebecca ikväll satte jag först mina stövlar på fel fot, sen sprang jag in i bilen (alltså inte in i den att jag sprang och satte mig utan jag sprang på den alltså rakt in i den om ni fattar...) sen vågade jag inte gå in i bilen för jag trodde att mamma var en man så jag va först tvungen att gå bakom bilen och dubbelkolla så det verkligen va vår bil och det va det ju såklart. Mamma va bara osminkade med håret i en knut på skallen, men hon såg verkligen ut som en man där i mörkret! Men sen va jag ju lite mörbultad efter att ha sprungit in i bilen också kan vi ju skylla på ;) HAHA!
Så fail jag kände mig när jag väl satt i bilen :(
Nu sitter jag här och försöker slå på en otroligt liten bananfluga, som är så irriterande så hälften hade räckt, och så slog jag mig i ansiktet nyss i ett desperat försök att slå den... jag tror att jag kanske borde lagt mig för länge sen...? haha...


Typ jag just nu.... fast förhoppningsvis lite sötare och med en lite mindre fluga ;)

Kommentarer
? rebecca

hahaha, fan vad jag garva när du kom in med skorna på fel fot! xd<3

2009-11-01 @ 13:57:14
URL: http://rebeccawinberg.blogg.se/



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0