DAMP DAMP DAMP

Mitt internet är cpcpcpcpcpcp! Hela tiden så bara värsta kopplar det ifrån sig själv. Ruttna cp telia mobila bredband, det SUGER, köp det aldrig!
WEFLghtäketlsrftkgy!
Det händer dessutom hela tiden så fort jag försöker ladda upp en ny bild på bdb, för till skillnad från resten av världen (verkar det som) så tycker jag faktiskt om bdb :)
Jag tycker det är kul att lägga upp sina bilder där, få kommentarer och kolla på andras bilder. Men man hör ju från massa håll att bdb suger så hårt och att alla ska ta bort sin bdb och sånt. Men om det nu suger, varför fortsätter ni använda er av det så himmla flitigt då? För dom som säger så, det är dom som lägger upp mest bilder och sitter där mest, haha.. logiskt...
Men anyway, nu ska jag försöka mig på att ladda upp min bild en gång till. Funkar det inte nu så ger jag upp och kastar ut internet genom fönstret och hoppas på att där inte går någon liten oskyldig stackare som får det i huvudet :)


Min värsta fiende...

Kommentarer



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0