GODKVÄLL

Eller ja egentligen borde jag väl skriva nattblogg I guess eftersom min segasegasega mamma inte kan snabba sig! -.-
Nu har hon sagt att jag ska få internet i TVÅ TIMMAR! Och nu fick jag det, klockan 12 på natten. Sen imorgon bitti när jag kommer upp as trött så kommer hon skrika om att jag måste lägga mig tidigare. Bra va? *suck*
Whatever, idag har jag varit på Väla med Handii (mestadels) men mötte även upp mamma och Hannah lite senare.
Köpte bara jackan på Stadium, nothing else. Pallade inte ens kolla typ, va så sjukligt trött hela dagen idag.
Aja ni kan få se en bild på jackan later on :)
Under tiden som jag väntade på internet kollade jag på Speed. O-m-g vad Keanu Reeves är snygg i den filmen! Jag döööööör ._.
Men nu måste jag äta lite, är dö-hungrig!
Puss♥


milda makter... :] haha

Kommentarer



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0