HEJ! KOM OCH DÖDA MIG?

Shit. Jag vaknade nyss och jag känner mig verkligen seg i huvudet. Jag tror jag ska sova lite till.
Jag har dessutom så ont i min kropp fortfarande så jag orkar ändå inte röra mig.
Så det blir väl att ligga här och halvsova eller något hela dagen.
Btw, jag såg en rolig sak igår. Det är en här i stan som alltid har så sjuuukt överpyntat med jul prylar på sin balkong och igår åkte vi förbi den balkongen och dom hade redan satt upp allt julpyntet haha!
Ajja, det gäller kanske att vara ute i god tid? x)
Men nu ska jag försöka kliva ur min säng och kanske ta något att äta, va ju trots allt hungrig redan igår kväll.
Jag borde kanske testa att rulla ur sängen? hmm... ;p♥

Kommentarer
? Anonym

Jo men jag tycker bara det e onödigt att dem inte får se världen och vara fria ist för att sitta i en bur och sen bli någons halsduk.

men vi ser olika på det, helt enkelt :)

2009-11-10 @ 13:55:02
URL: http://isaabellenilsson.blogg.se/
? Anonym

sv: Jo , då hade ju världen blivit ganska så tråkig om alla tyckt samma..

Haha klart !

2009-11-10 @ 15:19:10
URL: http://isaabellenilsson.blogg.se/



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0