HELT ALLVARLIGT

så vill jag bara dö just nu... jag mår inte bra alls! Mitt huvud känner helt igen korkat, näsan rinner och vill inte sluta, jag hostar så jag tror min hals ska gå sönder snart och så har jag även feber nu. DAGEN INNAN SKOLAN BÖRJAR?! Hur lyckas jag?
Dessutom är jag trött på folk som snackar skit om mig. Folk som säger att jag kom hit i en bananlåda? Hallå jag kanske tycker om bananlådor? daah
Och sen att ni säger att jag är så ful så vissa blir rädda för mig. Jag vet att ni inte tycker att jag är ett dugg ful egentligen, ni vill bara säga det för att ni inte är nöjda med er själva, men sluta med sånt för ni vinner inget på det och det måste vara jobbigt att behöva ha det så.. :/
Sen att ni säger att min kompis är lika äcklig som mig... hmm... det va rätt kul måste jag säga. Jag garvade ett bra tag åt den kommentaren, med tanke på att det inte är vi som sitter och skryter om äckliga saker vi gjort med killar hit och dit. Min kompis blev faktiskt lite lissen då så om ni läser detta (vilket ni troligtvis gör och ni lär känna er träffade) så tycker jag ni ska be henne om ursäkt, och ni vet vem hon är.
Och ni behöver inte be mig om ursäkt, jag vill inte ha ett ord från någon som är så falsk som er.
Och en av er sitter och låtsass vara kompis med någon och sen så fort hon går säger du att hon inte är fin på sin header bild? Säg det till henne istället? Men det vågar du inte :)
Har ni inget bra och säg, säg ingenting. Ni förlorar bara på att göra såhär.
Men nu ska jag gå och lägga mig i en tvättmaskin (så jag inte är så äcklig sen liksom) och sen ska jag ta min bananlåda<3 och segla i den till Hawaii :D Nu önskar ni allt att ni också hade en va? ;)

Nej nu ska jag gå och fika med min familj (utan att andas på dom) och fundera på om det egentligen är bättre att ljuga i vissa situationer...
Puss♥

Kommentarer
? rebecca

jag håller helt med dig linneah, så lågt att göra så..

Du är bäst:D<3

2009-11-01 @ 18:45:37
URL: http://rebeccawinberg.blogg.se/
? Fanny

ledsen att det blev något missförstånd på vägen. Det jag menade var att det inte var likt michelle och att hon är sötare i verkligheten. Vet dock inte hur du har med det att göra?

2009-11-02 @ 00:25:33
? Fanny

tycker bara att Michelle kunde pratat med mig själv om hon nu tror jag har pratat skit om henne.. Och jag undrar förresten varför du inte säger något till mig direkt istället för att skriva det på din blogg?

2009-11-02 @ 00:59:33
? Julia

Tack linneah :) vi kanske ska ta ett varv i tvättmaskinen så vi inte är lika äckliga och blir av med vår gris sjuka? :D<3

2009-11-03 @ 11:29:11
URL: http://juliiasblogg.blogg.se/



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0