HEMMA EFTER EN LÅNG DAG

Idag har jag varit i skolan. Jag överlevde matten och efter lunch var det två "tanter" (kvinnor..? haha) som va där och föreläste för vår klass. Dom hade nämligen egna företag och skulle berätta lite för oss om hur det är och hur dom har haft det och så. Den först bara babbla om årtal och kyrkan tror jag så jag somnade typ men när hon andra började snacka så fångade hon iaf min uppmärksamhet. Jag som inte brukar kunna koncentrera mig och sitta still när man bara ska sitta och lyssna ville att hon skulle fortsätta snacka och berätta om sitt liv som jag upplevde var väldigt spännande och intressant. Sånna lärare som henne skulle man ha, då skulle det va roligt, man skulle lära sig och det skulle verkligen ha varit ordning och reda i klassrummet! :)
Efter skolan gick jag till Nyhem och hämtade Handii så gick vi och fikade på Grafitti och gick vidare till Lindex och köpte trosor :]
Sen yrade vi bara runt som vanligt till Handiis buss gick.
Nu sitter jag helt utmattad men VÄRLDENS GLADASTE! IHHHHHHHHHHHH!!!! :D:D:D:D
Och ni vet inte varför, HAHA! nejmen jag och Handii ska nog till typ Cypern eller Thailand typ i Januari eller på jullovet och vi blir borta i ca 2-3 veckor så goodbye Sverige och goodbye alla suckers! Ha det nice i kalla, regninga, blåsiga Sverige ;) hehehehe
Öhh tror ni att jag längtar eller? :D
Men nu ska jag byta om, brb♥


Dagens köp :]

Kommentarer



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0