IFALL NI UNDRAR...

Drömkillen/Drömtjejen

Utsidan;

1. Ska han/hon ha långt eller kort hår? - vet inte, spelar väl inte så stor roll men helst inte snagg :]

2. Fixa frillan - yees

3. Klä sig snyggt? - nej jag vill ha en kille i svarta sopsäckar... jaa det är väl klart att han ska klä sig snyggt? daah ;) haha

4. Snobb, punkare eller hiphopare? - spelar inte så stor roll vilken stil han har, men helst inte typ punkare/emo ;p

5. Lång eller kort? -  lång, eller iaf längre än mig :)

6. Ögonfärg? - careface

7. Hårfärg? - helst mörkt, fast spelar egentligen ingen roll

8. Ska han/hon ha muskler? -  jaa ;)

9. Ska han/hon sminka sig? - nej? det räcker att jag gör det :)

10. Ha någon piercing? - bryr mig faktiskt inte så mycket

11. Vad kollar du på först t.ex. ögon, hår osv? - typ ansiktet? haha men aa typ det, håret och kroppen?

 

Insidan;

1. Ska han/ hon vara blyg eller social? -  social, fast lite blyg är också gulligt men inte sån överblyg

2. Ska han/hon vara romantisk? - jaa (:

3. Ska han/ hon vara lätt att prata med? - klart

4. Ska han/hon vara rolig? - japp

5. Ska han/hon vara omtänksam? - ja

6. Kontrollfreak? - jamenvisst, det önskar vi väl oss alla? :D

7. Ska han/hon bestämma allt? - nä, tsm?

8. Ska han/hon beskydda dig? - självklart, fast annars fixar jag väl det själv, sån biff som jag är (H)

9. Ska han/hon kunna lyssna bra? - jaa

10. Ska han/hon lita på dig? - ameh, ja?

 

Övrigt;

1. Hur stor får åldersskillnaden vara? - ingen som är född tidigare än 91 iaf

2. Pluggis eller inte? - men vem bryr sig?

3. Spelnörd? - inga kommentarer.

4. Röka eller snusa? - hellre röka isf men helst inget

5. Ska han/hon festa mycket? - lagom väl, vill inte direkt ha en alkoholist.

6. Ska han/hon bry sig om vad sina vänner tycker? - inte om dom inte gillar mig ;)

7. Vilket land ska han/hon komma ifrån? - spelar väl inte så stor roll egentligen

8. Vad är viktigast, utseendet eller personligheten? - båda är viktigt, utsidan ger insidan en chans.

9. Skulle du kunna bli tillsammans med någon som varit player? - mja, en gång en player alltid en player...

10. Skulle du kunna bli tillsammans med din kompis ex? - beror på hur nära kompisen är och hur seriöst det va mellan dom.


Kommentarer



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0