I'M BACK

Så ni kan sluta oroa er ;)
Idag vaknade jag av att Handii smsade vid 2. Nedrans skit. Jag som hade satt klockan på halv 12. Varför ringde den inte? :S Eller så stängde jag av det i sömnen (a) haha
Resten av dagen har spenderats framför tv:n tittandes på The biggest looser med min kära familj :)
Fast egentligen väntade jag bara på att dom skulle åka till mormor och morfar så jag kunde ta internet, hehe *nöjd*
Nu har dom iaf åkt och här sitter jag i min säng och lyssnar på Sweet and low. Tror faktiskt att jag ska städa upp lite på mitt rum så kanske mamma går med på att köra mig till Handii ikväll :D
Men vi får väl se, nu ska jag städa, puss!♥

Kommentarer



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0