JAG ÄR FÖR TRÖTT

Jag orkar inte blogga längre. Jag har helt tomt i skallen, inget att skriva om, inga som helst idéer och jag orkar inte. Nu tänker ni väl "hur jobbigt är det att skriva lite på en blogg varje dag" men det är faktiskt rätt jobbigt. Tänk er att ni ska komma på ca 7-8 intressanta saker att skriva om varje dag. Och det ska inte va sånna saker man bara skriver typ 1 rad om utan saker man har mycket åsikter om o.s.v så det blir ett helt inlägg liksom.
Hur som helst så känns det lite som en press med bloggen just nu. Det känns som om jag håller mig borta från den men samtidigt känner jag att jag måste skriva något bara för att liksom.
Jag tänker sluta med det. Inte att blogga då, det tycker jag för mycket om för att kunna sluta, men jag tänker sluta pressa fram inlägg. Kommer det inte fler än 2-3 inlägg på en dag så får det helt enkelt bli så för jag orkar inte. Jag hoppas att ni fortsätter läsa min blogg iaf :)
Man skulle väl kunna säga att jag är inne i en trött period som innebär väldig blogg-torka. Men jag kommer tillbaka, snart hoppas jag, jag kan ju inte svika mina älskade läsare :)♥



Kommentarer
? rebecca

sv: ja..? det är ju dina som var det:o<3

2009-11-23 @ 22:29:52
URL: http://rebeccawinberg.blogg.se/



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0