JAG BORDE HA STRYK :(

Fy vad jag har uppdaterat dåligt den här helgen men har ju inte varit hemma. Så får det väl lov att vara när det är helg, eller? :)
Igår stack vi och mötte upp Ninni och Johanna utanför koffes och sen drog vi vidare till Amanda där det blev lite mys. Men bara en liten stund sen hände det massa underliga saker under kvällen som ni mår bättre av att inte veta ;)
Imorse vaknade vi alldeles för tidigt och pallade inte ens byta om. Så vi vandrade hem i regnet med nattlinnen, uggs och våra stora jackor (y) haha
På vägen hem stannade vi till på ica och handlade bullar och väl hemma blev det frulle och chill. Efter ett tag bestämde vi oss för att gå och sola och nu är vi små pepparkaksgubbar :] *nöjd*
Sen gick vi tillbaka till mig där mormor och morfar va och allt spårade ur p.g.a att min familj är lite som den är. Vilket är inte riktigt normal så allt blev fel och jag blëv så j*kla förbannad på allt!
Whatever, sen skjutsade mormor och morfar oss hem till Handii påvägen hem så nu öogger jag här i Handiis säng medans hon duschar.
Ska dock byta om nu, puss så länge♥


Handii & jag i regnet på vägen hem :)

Kommentarer
? rebecca

ditt ben är ju förfasiken helt knotigt:o ät kvinna! :o<3

2009-11-22 @ 22:16:05
URL: http://rebeccawinberg.blogg.se/



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0