JAG HAR BEGÅTT ETT MISSTAG :(

...vad det är tänker jag dock inte skriva ut här.
För övrigt sitter jag och dricker bubbelvatten med jordgubbssmak under mammas mysiga duntäcke samtidigt som jag lyssnar på The saltwater room.
Jag funderar på om jag skulle sova lite.. fast kanske inte. Det känns så jobbigt när man vaknar då och sen får man så svårt att sova på kvällen också. Nej, det får nog va. Jag får helt enkelt lägga mig tidigt ikväll istället :)
Imorgon är det typ datakunskap (?) på förmiddagen (med Jonas! :D yeey) och sen ska vi ha idrott på eftermiddagen, vi ska bada ._. fast jag har ju hosta så får inte anstränga mina lungor och därför ska jag inte vara med. Jag älskar verkligen att bara, fast jag är ändå lättad över att jag slipper imorgon :]
Men nu ska jag skriva ett mail till min idrottslärare och tala om det för henne. Förhoppningsvis får jag sitta där och titta på. Dom ska spela vattenpolo och det kommer bli mycket roligt att se alla i dom fula mössorna :D hahaha!


HAHAHA!
bilden på isabels ansikte har jag lånat av stokki

Kommentarer
? frida

jättefin blogg!:)

2009-11-24 @ 18:25:07
URL: http://umeflikkaa.blogg.se/
? LINDA - [lindasofiedahl.blogg.se]

Sv: Haha jaså? :D

2009-11-24 @ 21:47:55
URL: http://lindasofiedahl.blogg.se/



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0