JAG VILL UTOMLANDS!

Det är kallt här, för kallt.
Är det bara jag som tycker att tiden går extreeeem fort, typ turbo speed? :O Jag menar nu är det ett helt år sen vi va på Teneriffa och det är snart ett år sen det va nyår, det känns som för bara några månader sen ju o.O
Idag är det den sista november och redan imorgon är det december. Den allra sista månaden på år 2009.. shit...
Allt julpynt i alla fönster är uppe och det står redan julgranar med mysiga lampor i på torgen. Jag hänger inte med, jag får ju nästan wiplash skador av detta ;O haha
Och är det jag som är väldigt efter eller va det redan den första advent igår? :O hahaha ._.
Ojdå, här ligger vi visst och lyssnar på bakstreet boys också, tjosan! hahaha (y)
Nejmen, nu ska jag sluta yra och byta låt, pinsamt att det värsta står på min msn ju o.O♥


Hmm... haha :}

Kommentarer



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0