MÅNDAG ._.

Usch för måndagar.. och tisdagar.. och onsdagar och verkligen för torsdagar!
Idag har jag varit i skolan. Vi slutar ju egentligen 11 på måndagar (tack och lov) men jag hade missat ett matteprov i trosdags ju så jag fick göra det efter skolan. Som tur va följde Isabel med mig och väntade där :) Det gick nog inte speciellt bra och jag lämnade massor med uppgifter tomma, matte är helt enkelt inte min grej.
Efter skolan gick vi till Grafitti och tog en fika. Efter en stund kom Jojjie och Pizza dit så satt vi där en bra stund och hade det allmänt trevligt :)
Precis när jag hade kommit hem och tagit av jackan och satt mig i sängen ringer Handii och ville att jag skulle följa med henne ut på stan och köpa byxor, så det blev till att sätta på alla kläder igen och följa med henne till stan. Det blev inga byxor men det blev många skratt på biblioteket :] haha
Nu sitter jag äntligen i min mysiga säng och bara tar det lugnt. Är så sjukligt trött så jag orkar inte ens lägga mig ner ._. haha höjden av trötthet?
Men ska nog masa mig upp ur sängen och byta om nu, puss♥

Kommentarer



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0