MIN MAGE LÅTER :(

Här ligger jag tyst som en mus i mörkret i min säng. Mamma tror att jag har stängt datan och sover *nöjd* hehehe
Jag tror att min familj tycker det är på tiden att jag skaffar mig en kille... (n) Det är minsann tur vi inte kör med bortgiftnings sak här i Sverige för då hade jag väl redan varit bortlovad till ******.. kära tider alltså!
För övrigt har vi käkat tacos ikväll och jag blev så mätt efter en sån så min mage låter som en hel jordbävning :O
Och jag som brukar kunna äta två utan problem.. Jag tror min magsäck har åkt in lite efter denna veckan :D yeey
Imorgon ska jag inte till skolan, smittar nog lite fortfarande och vill helst inte sitta och hosta i skolan, men på tisdag tar jag nog nya tag och går dit igen förhoppningsvis! Fett längesen jag va där nu och jag kan inte fatta att jag säger detta, men jag vill faktiskt till skolan! :O
Jag vet, det har slagit slint i min skalle denna veckan :)
Nu ska jag dock redigera färdigt lite bilder, pusspuss♥

Kommentarer



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0