ONT ÖVERALLT

Jag kan inte sova, mina muskler (som jag har väldigt mycket av, biff you knooow) värker så det är inte sant :(
Vad händer med mig? Torr och skrynklig som ett gammal russin och har ont i musklerna.. jag får nog låna Handiis rullstol o.O
Kära hjärtanes! haha
Vad tar man sig till egentligen? Hmm.. det tål att tänkas på. Men första steget är nog ändå att stänga datan så vi hörs väl imorgon och jag ber om ursäkt för dålig uppdatering idag, men har haft bloggtorka. ALLT I MITT LIV TORKAR :| shit omg.
Ajja, jag ska nog överleva... kanske... :O
Sov sött, dröm blött.. fast jag kommer väl drömma snus torra drömmar...... haha godnatt♥


Btw, nu är gamlingarna på det igen.. att dom aldrig lär sig, ingen över 18! Och nej, du är inte 18 eller neråt om du är född 89.. *suck*

Kommentarer



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0