PÄLSMÖSSA?


Kanske borde köpa en typ.. ehh... lila? eller kanske rosa? för jag är inte riktigt som dom andra jag

Jag funderar på om jag ska göra som alla andra och köpa mig en pälsmössa... hmm... det tål allt att tänkas på.
Jag såg den videon på dessie nyss som hon spelat in i sin nya pälsmössa. Kind of ugly, men även solen har fläckar so no worries ;)
Frågan är då, kommer jag så mycket normalare ut i en? haha finns väl bara ett sätt att ta reda på det I guess och det är att ta med rebecca och gå runt på stan och testa olika pälsmössor :D haha är du på?
Och nu när vi är inne på dessie så såg jag nyss klippet när hon, paow och kissie va på aschberg. Ni vet han flinitsen på tv8?
Dom är kanske inte så kaxiga trots allt? Den enda av dom som va kaxig där va kissie och frågan är, hur kaxig är hon egentligen egentligen? Det är väl klart hon kan skriva kaxigt, lägga på en kaxig fasad på tv i några minuter men under ytan, hur är hon där? Knappast så väldigt kaxig. Och dom andra två. Dessie höll på och pilla sig i håret och kolla ner i golvet hela tiden typ jätte nervös och paow sa ingenting typ. Blyg? Yes!
Nu säger inte jag att jag inte hade varit likadan (hade väl probably varit som paow om inte värre, haha) men sen utger jag inte mig för att vara världens kaxigaste heller... eller vad tycker ni? ;)

Kommentarer
? rebecca

klart att jag är på! :D<3

2009-11-01 @ 13:55:28
URL: http://rebeccawinberg.blogg.se/



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0