REGN REGN.. SNART FLYTER VI BORT.

Jag haaaataaaar regn! Allvarligt, varför måste det alltid regna?!
Ajja, det blev ingen fika med Emma och Julia ikv, dom skulle på jour och jag pallade ändå inte fixa mig, byta om och traska ut i detta genom ruttna vädret.
Nu sitter jag istället här med ett idrotts arbete. Aldrig förr har jag haft teori i idrott och jag kan säga att jag INTE gillar det. Just nu skriver jag om dans och ska skriva när och var dansen uppfanns. Ehh ursäkta men hur ska jag kunna veta det? *suck*
Är det någon som vet och som har lust att hjälpa mig? :(


Kommentarer
? Lindah Marie

Hej! Söt du va!

Jo jag håller med, det regnar fan jämt, och grått & trist är det jämt också! De som säger att det inte finns några dåliga väder utan bara dåliga kläder har fel; det FINNS dåliga väder!

2009-11-18 @ 18:03:13
URL: http://lindahmarie.blogg.se/
? hannehelena - from norway

Cool header, fett coolt :D

2009-11-18 @ 20:11:14
URL: http://hannehelena.blogg.no



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0